Annons:
Etikettallmänt
Läst 925 ggr
IceTee
1/16/15, 11:20 PM

Vilka modeller föredrar du?

Vilka modeller på skor föredrar ni? Själv gillar jag Converse, något åt känga-hållet och klackskor med tjock klack!
Sen är jag rätt svag för stilettklackar också

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
fruktgumman
1/16/15, 11:42 PM
#1

riktigt välanvända gamla gympadojor är bekvämast

solidduck
1/16/15, 11:55 PM
#2

Föredrar diesel och palladium över Converse, men är ju ändå samma typ av sko. Generellt blir det väl att jag föredrar skor i den modellen eller typ löparskor beroende på vad man gör. Skulle dock vilja ha ett par egendesignade Converse men går inte att få det skickat till Sverige…

neasfotografier
1/18/15, 5:06 PM
#3

Jag föredrar när skon sitter som en strumpa på foten. Den sitter på bra åt alla håll och kanter. Sen har man ju dock svårt att motstå väldigt snygga klackar, men då har jag helst lite tjockare klack även om jag oftast kör på väldigt höga 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Daisy-Moa-Elsa]
1/18/15, 5:52 PM
#4

Utseendemässtig stilettklackar och högklackade stövlar. Bekvämlighetsmässigt flipp flopps 🙂

Surpan
1/18/15, 7:08 PM
#5

Jag älskar ankelstövletter till ett par snygga jeans, och det är nog den typ av sko jag oftast spontanhandlar.. Lågklackade och högklackade, beiga, mocka, svarta skinn.. Jag kan inte ha för många.

Kika på dessa!

http://www.putfeetfirst.com/se/nilsonshoes/Kvinna/Kangor_och_Boots/DEPECHE%2C-JASMINA-CHELSEA/p/291755

/Surpan

neasfotografier
1/18/15, 7:51 PM
#6

#5
Väldigt snygga! 😍

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
Upp till toppen
Annons: